Falece Tino Regueira, crítico e investigador de banda deseñada
"O
seu traballo no fanzine Continuará na Coruña
fíxose referencia, e logo uniu varias publicacións para botar a
andar Krazy Cómics", explica Portela. A publicación
tivo un carácter fundacional para a crítica da novena arte no
Estado. "Estaban críticos e teóricos que logo pasaron a outras
revistas coma El Maquinista ou U".
Canda a isto desenvolveu un importante traballo de dinamización arredor da BD, colaborando en diferentes editoras. "Era un namorado da historieta que lía de todo. Lía moito material foráneo e influíu para que se editasen certas obras que el coñecía de primeira man". Portela lembra os seus comezos "traballou no Quiosco de Rego de Auga, na Coruña, que cando non había tendas de cómic era punto de referencia na cidade".
Nos últimos tempos traballaba nunha ambiciosa historia da banda deseñada que o seu falecemento deixa inconclusa. Deixa tamén inédito un monumental traballo sobre a obra de Richard Corben e mais dous álbums de BD guionizados por el da serie Browning que viran parcialmente a luz na revista Creepy.
Canda a isto desenvolveu un importante traballo de dinamización arredor da BD, colaborando en diferentes editoras. "Era un namorado da historieta que lía de todo. Lía moito material foráneo e influíu para que se editasen certas obras que el coñecía de primeira man". Portela lembra os seus comezos "traballou no Quiosco de Rego de Auga, na Coruña, que cando non había tendas de cómic era punto de referencia na cidade".
Nos últimos tempos traballaba nunha ambiciosa historia da banda deseñada que o seu falecemento deixa inconclusa. Deixa tamén inédito un monumental traballo sobre a obra de Richard Corben e mais dous álbums de BD guionizados por el da serie Browning que viran parcialmente a luz na revista Creepy.
No hay comentarios:
Publicar un comentario